Tuesday, August 26, 2008

Pokloncici koji puno znace!!!

Moja draga Pcelica Maja me danas obradovala sa finim pokloncicima,pa iako je Maja hiljadama kilometara daleko od mene uspjela mi je osuncati ovaj tmurni depresivni dan u Svedskoj. Maju znam samo virtualno gotovo vec 2 godine ali to me nesprjecava da prema toj curi gajim osjecaje kao prema rodjenoj sestri. I tako sam ja poput malog djeteta jutros otvorala paketic i ljubomorno ga cuvala (nasto se moj dragi nasao malo uvrjedjen).

A u pokloncicu se naslo puno fini stvari,pudinzi od maline(moji omiljeni sto se draga Maja sjetila jer smo davno o tome pricale), jedan mali medo (koji ce od sad visjeti na mom kljucu)pa do raznih cajeva,zacina i drugih sitnica koje me podsjecaju na prijasnje vrijeme dok sam jos uvjek zivjela kod moje mame u Bosni.

I kakva bi ja bila Bosanka da svoju dragu Maju nepozovem na jednu pravu tursku kafu u pravom bosanskom stilu pa i ako nepijem kafu ovaj put sam je popila u slasti...
Puno ti Hvala Majo sto si mi uljepsala dan. Nadam se da cemo se jednom sresti i uzivo pa da popijemo pravu kaficu uz nase kolacice i slatkise a do tada znaj da imas veliku prijateljicu u ovo dalekoj i hladnoj Svedskoj...
Puss&Kram på dej sötnos..

4 komentari:

Sunčica said...

Znala sam da ću te razveseliti i tako mi je drago da sam ti uljepšala dan :) Jednog dana ćemo se i susresti i popiti pravu kavicu s domaćim kolačićima :) Draga, uživaj mi u pravljenju kolača s kremom od maline i mojim omiljenim čajevima :)
Mali pokloni i znaci pažnje puno znače, pogotovo kad smo miljama udaljene :)
Kram

Meddi said...

:) Naravno draga.Bit ce uskoro i kakav kolacic sa malinama.. :)
A za poklone si i sama rekla nije bitno to sto je doslo u poklonu..bitna je misao iza tog poklona.. :) Kram i tebi

Sunčica said...

:) Silly me, sjetih se na poslu da sam ti zaboravila zahvaliti za pravu tursku kavicu draga :) :)

Meddi said...

hehe..a jesi ludica..na kafu mislis dok si na poslu.. :)
nepijem ti ja nju inace ali dragi pije napravio je bas kad sam slikala..a on samo pije iz fildzana..kaze da su mu solje za kafu ko bunari nema uzivanja.. :D