Monday, September 22, 2008

Tulumbe

Tulumbe are kind of very sweet dessert, cakes, specific shapes..Tulumbe are one of the most loved desserts on Balkan.They are delicacy i Bosnien..
This is a recipe from my grandmother..


syrup:
750-800g sugar
5dl water

dough:
1 tablespoon sugar
5dl water
1dl oil
250 g flour
4 eggs



syrup:
1.Boil sugar and water until sugar is melted.Simmer for about 20 minutes(like syrup for baklava).

dough:
1.Boil water,oil and sugar.Reduce heat, and quickly stir in flour.Continue to stir until the mass is completely homogeneous
2.Cool just a little, and stir in eggs, one by one.Shape tulumbe with Cookie press, use the star-shaped disc.
3.Fry the Tulumbe in hot oil,until they become golden.Soak tulumbe in syrup while it's still hot.
4.Leave overnight, they are best the next day. Serve cold..

4 komentari:

selma said...

Medi, jako nam se razlikuju recepti i za hurmašice i za tulumbe. Znam i ove koje ti pripremaš, tijesto je nešto rjeđe nego kod mojih i na kraju ispadaju mekše i lakše, kao neki slatki uštipci u sirupu(ja ih takve više volim, a moji vole one čvršće i skoro hrskave.
Inače tvoje su me hurmašice jako zainteresovale i htjela sam ih praviti u nedjelju, a nisam stigla. U petak ih obavezno spremam, a ako budu kao na tvojoj slici meke, od onih što se tope u ustima, onda spremam još jednu tepsiju za Bajram jer je mama zadužena za baklavu, tako da sam od toga oslobođena.
BTW, očekujem da ćeš praviti, ti ili neko od tvojih baklavu i da ćeš staviti recept.

Meddi said...

Moram ti reci da ove nisu bas tako mekahne kad se zaliju jer je sirup dosta gust i onda su izvana pomalo hrskave ali su zato unutra mekahne..ja ih uvjek ovako pravim.Jednom sam pravila po zaovinom receptu i to sa starim kalupom i sve me zivo zaboljelo kako je tijesto bilo tvrdo... Sto se tice hurmica ako ih budes pravila za vise preporucujm da poduplas smjesu ove mjere na blogu su dosta za jedan srednji pleh...

Meddi said...

eh..da baklava.. nisam jos sigurna da li ce se praviti bajram nam pada u sred radne sedmice..ali ako bude sigurno cu staviti receptic.. :)

nlo said...

Samo da ti javim da sam napokon "ušla" na tvoj blog!!!
Pozzzdrav :D