Friday, October 3, 2008

Round up for this months event

I would like to thank all the participants in This month competition and congratulate the winners!

First Place:Monika... Cinnamon truffles

First prize: Silicone Baking Mould

Second Place:MajaB... Pumpking kruh
Second prize:Metal star Cookie Cutter 3 piece Set

Third Place:Brusnica... Medenjak bez meda
Third prize:Metal Heart Cookie Cutter 3 piece Set
________________________________________________________________________________
4. Suncica... Prhka pita od jabuka i cimeta

5.Anamarija...Tarte fine

6.Nlo...Sladoled od cimeta

7.Monsoon... Mini savijace od jabuka s preljevom od cimeta i slatkog vrhnja


8.Josipa....Kuglof s jabukama i ocaklinom od cimeta


9.Vera.... Breskva-cimet smoothie

10. Vali... Slatki kruh Pistacijama i cimetom


11. Branka..socna-torta-od-jabuka-sa-buterscotch-sos

Winners I'll need you to send me your address at Chokladpassion@yahoo.com so I can send you your prizes!!

The next Month competition will be hosted by Iva from NLO..
Congratulations to all!!!

20 komentari:

Meddi said...

Cure Nadam se da ste zadovoljne igrom... Jedva samo se odlucili kako cemo proglasiti pobjednice... nakraju je dragi izvlacio iz zdjelice papirice sa vasim imenima..tako isto smo odlucili i slijedecu domacicu... Vestitam vam svima jos jednom..i jedva cekam novi zadatak od NLO.... :)
Pussa

SweetSensation said...

ajmeee, nisam ni znala da nas je ovaj mjesec tako puno sudjelovalo...svi recepti djeluju stvarno odlično i uopće se ne čudim što ti je bilo teško odabrati pobjednike :) hvala puno na prvoj nagradi...nisam se uopće nadala kraj svih ovih delicija...jedva čekam da nam ovomjesečna domaćica zada novi izazov pa da se mogu primiti posla :) veliki pozdrav i čestitke svim natjecateljicama :)

Vali said...

Čestitke svima, a posebno pobjednicama! :) I ja jedva čekam novi izazov. :)

supermama said...

čestitke svim natjecateljicama i pobjednici, jedva čekam novi zadatak da vam se pridružim...

cuisine by monsoon said...

12 sudionika!!!:))))
yes!!! idemo dalje...
cure pokrenula sam novi blog kako bismo raspravili sve u vezi ove igre.
pogledajte http://ajmekolikonasje.blogspot.com/

cuisine by monsoon said...

tek sad kuzim da ti blog ima novo ruho.:)
bas dobro izgleda.:))

Vera said...

Cestitke za nasu Monchi,inace sam mislila da cu biti zadnja,kakve su sve prelepe poslastice bile u pitanju,licno sam probala Brankinu tortu i zaista je fenomenalna!Sada moram i Monikine kuglice!Hvala Meddy!

Meddi said...

Hvala cure drago mi je da ste zadovoljne...jos samo da mi pobjednice posalju svoje adrese pa da pocnem slato nagrade.. :)

hehe...Monsoon hvala..odavno planiram da malo promjenim izgled bloga..sad sam super zadovoljna i ovako ce ostati..

nlo said...

Ajmeee!!!! ČESTITAM SVIMA!!!! a naročito 1,2 i 3 mjestu!!!
Super odaziv!!!!
Znaći sljedeći mjesec ste pod mojom palicom:-)))))
uh jedva čekam;-))
Meddi hvala što si mi prepustila ulogu domačice za sljedeći mjesec :-D
Novi izgled bloga ti je odličan!!! :-)))))

mamajac said...

Oooooo, drugo mesto, srebro, nice, nice... ;) Iskreno, mislila sam da sam vec zakasnila. Zahvali muzicu sto me je izvukao! Hvala i za nagradu, mada stvarno mislim da je to vec malo previse, mislim da ti (tj. host) iz svog dzepa placas postarine itd.

Stvarno mi je jako drago da je druzenje sve lepse, i da ce se igra ocigledno razvijati u pozitivnom pravcu! Monsoon, hvala jos jednom na inicijativi! Ja planiram da uvedem(o) i jos jednu igru, po uzoru na Daring bakers. Stvarno mi se cini da je od visestruke koristi da pravimo svi istu stvar po istom receptu, i posle izmenjamo iskustva. Ajd', samo da se malo izbavim iz obaveza pa pokrecem igru...

Hvala jos jednom!
Maja

BTW, i meni se vise dopada novi layout bloga.

Anonymous said...

čestitam pobjednici! :) već sam vidjela recept i sliku na coolinarici i jako mi se sviđa :) naravno čestike i svima ostalima na sudjelovanja... stvarno ima krasnih recepata :)
Volim_kuhati

Meddi said...

Hvala vam drage moje... :)
mamajac divna ti je to ideja i jedva cekam da zapocnemo ova nasa druzenja.. :)

Sanela Mallory said...

Čestitke svima, jedva čekam da isprobam recepte:)

branka said...

Bilo mi je zadovoljstvo sudjelovati u ovom natjecanju i jedva cekam sljedece :):):)
Cestitam svima,a posebno nasoj Monsoon koja je sve ovo zapocela....
pa di ce nam bit kraj.....

Sunčica said...

Čestitam svima :) :)

Andrea said...

Zbilja je bilo zanimljivo ovaj mjesec. Svi mi se recepti sviđaju i jedva čekam nove za ovaj mjesec. Meddi blog ti izgleda jako lijepo. :)

Meddi said...

Hvala Andrea.. :)
Cure nadam se da ce nas biti jos vise za slijedece takmicenje.. :)

Brusy said...

Bokić Mediha!
Vidjela sam poruku - i sad vidim da mog komentara koji sam pisala nema :(
Valjda sam nešto krivo kliknula - pa stoga pišem ponovo:
Prvo bih htjela zahvaliti Monsoon koja je započela ovo naše druženje, Tebi Mediha koja si ovaj mjesec bila domaćica, svima koji su se pridružili kako bi cijelo ovo natjecanje bilo ljepše i zanimljivije, Medihinom dragom koji je izvlačio papiriće, NLO kao narednoj domaćici :))
Čestitam svima a posebno zlatu i srebru !!!!!
Puno pozdrava svima iz suncem okupane Koprivnice :)))

selma said...

Haj, simpa mi je ovo vaše natjecanje, baš cool...
Htjela sam samo reći da mi se jako dopada novo zaglavlje bloga i da bi sad rado jednu kockicu Valrhone...

damijenestoslatko said...

bas nas je bilo puno, veselim se daljnjem druženju :))))